pátek 1. května 2015

Terry Pratchett

Utorok, 12. marca 2015

Uverejnil Neil Gaiman o 11:28



Prebudil som sa a môj e-mail bol plný prianí úprimnej sústrasti od priateľov a žiadostí o vyjadrenie od novinárov. Tak som sa dozvedel, že sa to stalo. Pripravili ma na to. 

Pred tridsiatimi rokmi a jedným mesiacom, sa stretli začínajúci autor a mladý novinár v čínskej reštaurácii. Stali sa z nich priatelia. Napísali spolu knihu, a aj napriek všetkému zostali priateľmi. Včera v noci autor zomrel.

Bol jedinečný. Mal som to šťastie a za mlada som s ním napísal tiež knihu. Táto skúsenosť ma veľa naučila. 

Toto bola posledná vec, ktorú som napísal o Terrym. Vedel som, že jeho smrť sa blíži, ale vôbec to neuľahčovalo túto skutočnosť: 

Budeš mi chýbať, Terry.

Momentálne nie som schopný napísať viac. Možno jedného dňa.




Žádné komentáře:

Okomentovat