pátek 1. května 2015

Rozhlasové relácie sú ako autobusy...

Sobota, 15. novembra 2014

Uverejnil Neil Gaiman o 21:53





Rozhlasové relácie, v ktorých zvyknem dávať interview, spievať alebo rozprávať o tom, ako som napísal OCEÁN NA KONCI ULIČKY sú podľa Amandy ako autobusy. Načakáte sa a potom vám zrazu prídu až dve ponuky.

Naozaj milujem také relácie, ktoré vysielajú v rovnakom čase a sú natočené pred niekoľkými týždňami. Doslova. A mnoho verejných rozhlasových staníc ich vysiela za svojimi chrbtami. Poslucháčom sa teda muselo zdať, že spisovateľ, o ktorom doposiaľ nepočuli, prevzal kontrolu nad rádiami. Pravdepodobne boli sklamaní, keď som potom nezaspieval niečo aj v správach z Washingtonu.

Prvá pieseň, ktorú som nahral bola ASK ME ANOTHER na 92. st Y. Ophira. Eisenberg a Jonathan Coulton ma trápili svojimi zákernými otázkami a testovali môj spev. Bolo to úžasné.


Tu si môžete vypočuť vybrané kúsky a tiež celú verziu: http://www.npr.org/programs/ask-me-another/

V ukážke je aj časť, kde som moderátorovi rádia povedal, že keď som mal deväť rokov, vyhral som lístky v miestnych novinách v súťaži Gilbert & Sullivan na koncert skupiny Patience. Tak sa teda pokúsili pre mňa pripraviť podobnú súťaž. Asistoval im Jonathan Coulton, ktorý hral na gitare kúsky, ktoré vôbec nie sú vhodné pre gitaru.

Potom som minulý týždeň letel do Minneapolisu na WITS (pozn. prekladateľa wits = vtipy), kde bola hudobným hosťom Shara Wordenová, ktorá má neskutočný hlas. 
Ocitol som sa na vtipných skiciach. Na jednej som ukazoval ľuďom veľmi neobyčajný dom. A tiež som im čítal…  A zaspieval som kúsok z FEVER.
Nahrali dostatok materiálu nato, aby spravili dve relácie a tu si ich môžete vypočuť:


Nikde nedokážem nájsť fotku z tejto noci, tak tu je aspoň video z roku 2011, keď som sa naposledy zúčastnil WITS. Je na ňom Adam Savage, ktorý spieva pieseň I Will Survive ako postava Golluma...

A Hachette a Amazon konečne zakopali vojnovú sekeru a sú opäť priateľmi.  Z tejto príležitosti sem po dlhom čase pridávam odkaz na Amazon.  Sakra, musím pridať dva:


  http://bit.ly/ArtofAFP


a ( vyšla 3. februára 2015)


 


Žádné komentáře:

Okomentovat