úterý 15. září 2015

Naozaj ma zjedol medveď?


Pondelok, 31. augusta 2015

Uverejnil Neil Gaiman o 16:54

Amanda je práve vo 8. mesiaci tehotenstva a rozhodla sa porodiť naše dieťa niekde v strede lesa, kde nebude žiadny Facebook, Twitter ani iná sociálna sieť a tak... len pôrodná asistentka, dula a ja.

Spočiatku sa mi tento nápad zdal dosť čudný, no neskôr ma samého zarazilo, aký citlivý som v posledných mesiacoch, hlavne, keď sa pozriem na svoje deadliny. Bol to bláznivý rok, no do môjho plánu sa aj tak votrelo ešte pár bláznivých myšlienok: nápad odísť do nejakej chatky v strede lesa, tvoriť tam a nebyť rušený telefónmi, e-mailami ani inak rozptyľovaný. Neskutočne sa mi páčil tento nápad. Tak si teda beriem to najlepšie: ničím nerušený čas s Amandou, ničím nerušený čas a Amandou a bábätkom (keď sa narodí) a relatívne ničím nerušený čas na písanie.
(Foto – Kyle Cassidy, minulý piatok)

Ničím nerušený však nebude september, keďže je to mesiac Amandinho pôrodu. A vlastne aj všetko ostatné sa deje v septembri.



Na Amazone sa predáva za smiešne nízku cenu. Predtým ste túto edíciu nemohli dostať v USA.

September je tiež mesiac, keď v USA vychádza The Sleeper and the Spindle (Šípková Ruženka).


Posledná časť Sandman Overture (Predohra k Sandmanovi) vyjde v septembri (aj keď nie zbierka všetkých častí v tvrdej väzbe. Tá vyjde 10. novembra – na počudovanie v deň mojich narodenín, detaily nájdete na http://bit.ly/OvertureDeluxe )




Ale zo všetkých udalostí je pre mňa najdôležitejšie, že sa uskutoční Humble Bundle.

Viete, čo je Humble Bundle, že? Je to zbierka rôznych digitálnych vecí (väčšinou ide o hry, niekedy e-knihy alebo komiksy), ktoré sa dostávajú do sveta na báze Zaplať koľko chceš. Niekedy môžete dostať stovky dolárov za lacné veci.

Ale myslím si, že je férové tvrdiť, že tu doteraz nebolo Humble Bundle, aké bude teraz. A to už prečo? pýtate sa. Nuž, budete musieť byť trpezliví. Bude to naozaj neobyčajné.

Ale...

Budem istú dobu preč. Plánujem sa naučiť, ako načasovať zverejňovanie vecí na Twitteri a Facebooku a tu na blogu tak, aby ste si mysleli, že som sa už vrátil z lesa, zatiaľ čo budem stále tam. Vďaka čarovne načasovanému zverejňovaniu budú ľudia vždy vedieť, čo sa deje.


(Toto však môže dopadnúť aj tak, že keď konečne zleziem z lesa do civilizácie, aby som vám dal vedieť o novonarodeniatku, uverejním aj dáke neaktuálne informácie o Humble Bundle a Sleeper and the Spindle (Šípkovej Ruženke). Odpusťte mi, ak k tomu dôjde.) 

Žádné komentáře:

Okomentovat